Pridaj sa k nám - András Fekete
Partner pre dobré rozhodnutia vo svete financií, na ktorého sa môžete vždy spoľahnúť!
András FeketeAndrás FeketeAndrás Fekete
Po-Pia: 8:00-17:00
andras.fekete@brokeria.sk
929 01 Dunajská Streda
András FeketeAndrás FeketeAndrás Fekete

Pridaj sa k nám

Pracovné výhody

Vzdelávanie

  • AAA (atraktívne, aktuálne, aplikovateľné)
  • Zamerané na výsledok
  • Systematické, krok za krokom, pre každú pozíciu

Kariéra

  • Dostupná
  • Spravodlivá a garantovaná
  • Ctí si princíp podnikania

Príjem

  • Motivujúci a neobmedzujúci
  • Sloboda v podnikaní
  • Flexibilný pracovný čas

Benefity

  • Exotické dovolenky, dostupné aj pre nižšie pozície
  • Akcionársky program
  • Podiel na zisku
  • Príspevky (kancelária, auto, branding, výkon)
  • Rodinné dovolenky (Best Club, Exotické dovolenky, Family dni, Večierky, Konferencie)

Fungujúce systémy

  • Všetko na jednom mieste
  • Maximálna elektronizácia
  • Kalkulačky a aplikácie na podporu obchodu

Našim cieľom je pomôcť Vám dosiahnuť finančnú nezávislosť a poskytnúť Vám priestor na vlastnú realizáciu a aktívne riadenie svojho osobného aj kariérneho rozvoja.

Voľné pracovné pozície

Pridajte sa k nám a my Vás naučíme pohybovať sa vo svete finančného sprostredkovania. Zárukou úspechu nášho tímu je vzdelávanie, ktoré patrí k najlepším v tejto oblasti podnikania a povinne ním prejde každý. Vaša práca bude o komunikácií s klientmi a hľadaní vhodného finančného plánu pre nich. V našej spoločnosti ľudia nie sú zamestnaní, ale podnikajú, preto úcta a rešpekt je každodennou súčasťou firemnej kultúry.

Náplň práce, kompetencie, právomoci, zodpovednosti

  • kontrolná a organizačná činnosť
  • podpora manažérov v nábore, vzdelávaní, hodnotení a motivácii
    prostredkovateľov
  • rozvoj a priebežné vzdelávanie so zameraním na manažment a riadenie manažérskych obchodných skupín
  • monitoring obchodných aktivít konkurencie

Požadované vzdelanie a prax

  • ukončené min. SŠ alebo VŠ vzdelanie
  • nie je požadovaná odborná prax

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • kultivovaný slovný prejav a prezentačné zručnosti
  • pozitívne myslenie
  • orientácia na dosiahnutie stanovených cieľov
  • samostatnosť a zodpovednosť
  • odolnosť voči stresovým situáciám
  • chuť vzdelávať sa

Iné požiadavky

  • trestná bezúhonnosť
  • predchádzajúca odborná prax je výhodou
  • Microsoft Outlook - pokročilý
  • Microsoft PowerPoint - pokročilý
  • Microsoft Word - pokročilý
  • Microsoft Excel - pokročilý

Byť príkladom pre svoj tím a poskytnúť ľuďom zázemie. Aj to prináša pozícia obchodného manažéra. Ak máte vlastný tím a chcete dosiahnuť väčší úspech a rozvoj sebe aj svojim spolupracovníkom, tak je tu táto pozícia priamo pre vás.

Ak ste finančný agent, máte taktiež možnosť vytvoriť si vlastný tím. Ako obchodný manažér máte priestor vytvárať optimálne podmienky na rozvoj seba ale aj svojho tímu.

Náplň práce, kompetencie, právomoci, zodpovednosti

  • vedenie tímu sprostredkovateľov
  • zabezpečenie riadenia, motivácie a rozvoja tímu
  • plánovanie a sledovanie obchodných cieľov
  • napomáhanie pri realizácii plánov a zámerov sprostredkovateľov
  • zabezpečovanie požadovaných školení pre svojich sprostredkovateľov

Požadované vzdelanie a prax

  • SŠ alebo VŠ vzdelanie
  • skúsenosti s predajom finančných produktov min. 2 roky

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • schopnosť zostaviť a viesť dobrý tím
  • schopnosť motivovať, koordinovať, rozvíjať a riadiť tím
  • dobrý time management
  • samostatnosť, zodpovednosť, vysoké pracovné nasadenie

Iné požiadavky

  • trestná bezúhonnosť
  • vodičský preukaz skupiny B (vlastný automobil)
  • Microsoft Outlook – pokročilý
  • Microsoft PowerPoint – pokročilý
  • Microsoft Word – pokročilý
  • Microsoft Excel – pokročilý

Fungujúci systém, pravidlá ale aj podpora. Aj tieto skvelé podmienky dokážu byť vytvorené vďaka oblastným riaditeľom, ktorí vedia viesť tímy ľudí tým najlepším spôsobom.

Ak máte skúsenosti s vedením skupiny, je tu pre vás táto pozícia. Takto viete zužitkovať vašu prax s predajom finančných produktov a môžete naplno využiť svoje skúsenosti. Oblastný riaditeľ, to je asertívny človek, ktorý dokáže motivovať a usmerňovať svojich kolegov a celý tím.

Náplň práce, kompetencie, právomoci, zodpovednosti

  • kontrolná a organizačná činnosť
  • podpora manažérov v nábore, vzdelávaní, hodnotení a motivácii sprostredkovateľov
  • rozvoj a priebežné vzdelávanie so zameraním na manažment a riadenie
  • manažérskych obchodných skupín
  • monitoring obchodných aktivít konkurencie

Požadované vzdelanie a prax

  • SŠ alebo VŠ vzdelanie (manažment, ekonomika, obchod a pod.)
  • skúsenosti s predajom finančných produktov min. 4 roky
  • prax s riadením a vedením tímu min. 15 ľudí

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • asertivita a schopnosť presadiť sa
  • analytické myslenie
  • odolnosť voči stresu
  • aktívny prístup k riešeniu pracovných úloh
  • proklientský prístup a zameranie na dosiahnutie stanovených cieľov
  • výborné komunikačné a organizačné zručnosti

Iné požiadavky

  • trestná bezúhonnosť
  • vodičský preukaz skupiny B (vlastný automobil)
  • Microsoft Outlook – pokročilý
  • Microsoft PowerPoint – pokročilý
  • Microsoft Word – pokročilý
  • Microsoft Excel – pokročilý

Žiadosť o uchádzanie sa o pozíciu v našom kolektíve

pridajsa
Kedy je najlepší čas aby sme ťa mohli zastihnúť telefonicky…
Dostupné voľné pozície o ktoré je možné sa uchádzať
Tvoja motivačná správa pre nás…

Maximum file size: 5MB

Súhlas s GDPR